Понеділок, 06.10.2025, 10:34
Вітаю Вас Гість | RSS

Свистун Н.А. - вчитель української мови та літератури

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота

Система методичної роботи в схемах і таблицях

АНОТАЦІЯ

    Сучасні тенденції розвитку системи освіти спрямовані на створення цілісної педагогічної системи, компоненти якої взаємозалежні й спрямовані на високий рівень навчання, розвиток та виховання молоді. Це потребує від Межівського професійно-технічного навчального закладу використання прогресивних інноваційних технологій, які забезпечать кожному учневі можливість виявити себе як особистість, а кожному педагогові – озброїтись ефективними методами роботи. 
    Щоб управління не призвело до руйнації творчого характеру педагогічної діяльності, а сприяло його прояву, педагогічний колектив училища обрав інноваційний підхід до організації управлінської, науково-методичної, навчально-виробничої діяльності на основі таких провідних ідей та принципів:
•    принцип прогностичності;
•    принцип взаємовизначення керуючої та керованої підсистем, які в процесі взаємодії впливають одна на одну і, таким чином, визначають структуру та зміст діяльності одна одної;
•    принцип цілісності умов, необхідних для реалізації цілей навчального закладу;
•    принцип спрямованості на реалізацію творчого потенціалу педагогічної діяльності;
•    принцип планомірності та зворотного зв’язку.

    На основі цих принципів була створена структура управління
закладом.
Така система охоплює:
•    створення інноваційної структури управління закладом;
•    застосування інноваційних процесів у системі навчання та     виховання учнів, акцентування уваги на творчості та розвитку     особистості як учня, так і вчителя;
•    технологізація навчально-виробничого процесу;
•    поліпшити умови й засоби навчальної праці завдяки оснащенню     комп’ютерами та оргтехнікою;
•    забезпечити сприятливий соціально-психологічний клімат на     основі психотехнічних прийомів;
•    залучити педагогів та учнів до участі в управлінській діяльності,     делегувати повноваження і відповідальність, створити умови для     колегіального прийняття рішень.
    Для вирішення цих завдань шляхом використання інтерактивних технологій (метод проектів, коло ідей, методичний міст) були створені моделі всіх видів діяльності закладу, які забезпечують, направляють, координують і систематизують адміністративні, навчально-виробничі, виховні та науково-методичні процеси в училищі.

(посилання на статтю)

Категорія: Методична робота | Додав: Nata (30.11.2014)
Переглядів: 258 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2025
Конструктор сайтів - uCoz