Понеділок, 06.10.2025, 12:24
Вітаю Вас Гість | RSS

Свистун Н.А. - вчитель української мови та літератури

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота

ШКОЛА МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

Перше місце роботи… Можливо, відчувається невпевненість, дискомфорт. Усе нове: соціальна роль, нові стосунки з людьми. Нова особистісна ситуація – відповідальність за якість своєї роботи, результат, якого чекають колеги, учні, батьки.
    Передусім слід гарно зустріти в колективі молодого вчителя (майстра в/н). На засіданні педагогічної ради директор вітає його, вручає квіти, знайомить з педагогічним колективом, з традиціями професійно-технічного училища, його досягненнями та проблемами. Далі, в бесіді з молодим учителем (майстром в/н) адміністрація, досвідчені педагоги, які входять до складу методичної ради училища, з’ясовують їхні нахили, бажання, інтереси. Намагаємося вже з  цієї бесіди зробити висновок, якої допомоги потребує молодий учитель, як найраціональніше використати його можливості.
    Однією з актуальних проблем молодого вчителя (майстра в/н) є адаптація до педагогічного та учнівського колективів, внутрішнього розпорядку училища, свого професійного середовища.
    Психолого-педагогічною службою училища визначено три кроки в адаптації молодого вчителя (майстра в/н).

(посилання на статтю)

Категорія: Методична робота | Додав: Nata (30.11.2014)
Переглядів: 292 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2025
Конструктор сайтів - uCoz