Перше місце роботи… Можливо, відчувається невпевненість, дискомфорт. Усе нове: соціальна роль, нові стосунки з людьми. Нова особистісна ситуація – відповідальність за якість своєї роботи, результат, якого чекають колеги, учні, батьки.
Передусім слід гарно зустріти в колективі молодого вчителя (майстра в/н). На засіданні педагогічної ради директор вітає його, вручає квіти, знайомить з педагогічним колективом, з традиціями професійно-технічного училища, його досягненнями та проблемами. Далі, в бесіді з молодим учителем (майстром в/н) адміністрація, досвідчені педагоги, які входять до складу методичної ради училища, з’ясовують їхні нахили, бажання, інтереси. Намагаємося вже з цієї бесіди зробити висновок, якої допомоги потребує молодий учитель, як найраціональніше використати його можливості.
Однією з актуальних проблем молодого вчителя (майстра в/н) є адаптація до педагогічного та учнівського колективів, внутрішнього розпорядку училища, свого професійного середовища.
Психолого-педагогічною службою училища визначено три кроки в адаптації молодого вчителя (майстра в/н).
(посилання на статтю)
|